Met de vrijwilligers naar de Grolsch

Voetbalvereniging Ruurlo zal op  donderdag 18 april 2019 een bezoek brengen aan aan de Grolsch brouwerij in Enschede met haar vrijwilligers. Onlangs kon de jaarlijkse vrijwilligersavond niet doorgaan door onvoldoende opgave. Als voetbal vereniging is dit 1 van de alternatieven die we aan willen bieden aan onze vrijwilligers. Voor vervoer naar Enschede wordt gezorgd. En natuurlijk zal er gezorgd worden voor een hapje en een drankje.

Hoe ziet het programma eruit :

• Ontvangst vanaf 15.15 uur in de kantine
  • Vertrek om 16.00 uur richting Enschede
  • Programma wordt door de Grolsch verzorgd
  • Omstreeks 20.00 uur terug richting Ruurlo
  • Gelegenheid om gezellig na te praten onder genot van een hapje en drankje in de kantine VVR.

Alle vrijwilligers die interesse hebben kunnen zich opgeven via secretaris@vvruurlo.nl

Graag opgeven vóór 8 april as  zodat wij een goede inschatting kunnen maken van het benodigd vervoer..

Met vriendelijke groet,

Het bestuur.