Martijn Prinsen nieuwe hoofdtrainer vv Ruurlo

Martijn Prinsen is komend seizoen (2024-2025) de nieuwe hoofdtrainer van vv Ruurlo. We zien in Martijn de juiste man om Ruurlo 1 succesvol te maken in de 3e klasse. Met 30 jaar is Martijn nog een jonge trainer maar al 3 jaar actief als trainer bij de senioren. Martijn is een ambitieuze trainer die klaar is om in ons 1e elftal zowel het individu als de spelersgroep beter te maken. Daarbij heeft hij een duidelijke kijk op voetbal waar wij als club achterstaan.

Als Technische Commissie zijn we enorm blij en trots dat het zo snel is gelukt om een nieuwe trainer te vinden. We zijn positief verrast doordat we meerdere kandidaten hebben kunnen spreken. Na een aantal constructieve gesprekken hebben we gekozen voor Martijn.

Martijn is op dit moment actief in zijn 3e seizoen als trainer van de Heren 2 bij AZSV. Met dit team is hij vorig jaar kampioen geworden in de Reserve Hoofdklasse.

We zijn ervan overtuigd dat Martijn ons verder kan helpen in onze sportieve ambitie. En we zien in hem een trainer die goed bij onze club en onze spelersgroep past. Het Bestuur en de Technische Commissie wensen Martijn alvast veel succes in het komende seizoen.

De Technische Commissie

Martijn Prinsen tekent contract met Niek Sprukkelhorst van de TC