KerstZwartSchool wint schoolvoetbaltoernooi.

Woensdag 27 april stond het in het teken van het jaarlijkse schoolvoetbaltoernooi.

In alle vroegte kwamen de eerste kinderen op het complex om zich voor te bereiden op de wedstrijden.

De weergoden waren ons gunstig gezind, het bleef de hele morgen droog.

Als echte profs werd er aan de warming-up begonnen. Om 9.00 uur gingen de eerste wedstrijden van start.

Er werd om elk doelpunt gestreden en nadat iedereen zijn wedstrijden in de poule had gespeeld gingen we verder met de kruisfinale’s en finale’s.

Bij de jongens won overtuigend KerstZwart 1, bij de meisjes KerstZwart 1 en bij de gemengde teams won de Driesprong na penalty’s.

Onze voorzitter Ben Lodeweges en de voorzitster van Oranjevereniging Ruurlo Ineke Nijen- Es verzorgden samen de prijsuitreiking. De bekers werden met veel gejuich in ontvangst genomen.

De jongens van KerstZwart 1 en de meisjes van KerstZwart 1 gaan deelnemen aan de regiofinale die gespeeld gaan worden op 11 mei in Winterswijk.