Kennismakingsavond VV Ruurlo

Als bestuur van de VV Ruurlo willen wij alle (nieuwe) leden uitnodigen om kennis te komen maken met de VV Ruurlo. Als lid (of als ouder/verzorger van) is het altijd nuttig en leuk om te weten bij wat voor club je nu eigenlijk lid bent. Wie en wat is VV Ruurlo precies, waar willen we graag naar toe? En als bestuur en voorzitters van de diverse commissies zouden wij graag onze nieuwe leden beter willen leren kennen. Wat vinden jullie belangrijk, wat vinden jullie van de VV Ruurlo? Wat gaat er goed, en vooral ook, wat zou er beter kunnen?

Daarom nodigen wij jullie allemaal uit op donderdag 29 november van 20.00 uur tot maximaal 21.30 uur in de kantine van de VV Ruurlo.

Programma:

• Ontvangst met een kop koffie/thee
  • Welkomstwoord Henry Meutstege (voorzitter)
  • Voorstellen bestuur en commissies
  • Wat voor een club willen we zijn?
  • Vragen en kennismaken met elkaar
  • Een afsluitend drankje

Deze kennismakingsavond is voor ons een basis om richting te kunnen geven aan onze voetbalvereniging. Wij willen een voetbalvereniging zijn die er voor onze leden is. Samen werken aan een mooie toekomst.

Namens het bestuur en de commissies hopen wij jullie allen te mogen verwelkomen!