Kantinebeheerder(s) gezocht!

Vind jij het leuk om met een aantal enthousiaste mannen en/of vrouwen het beheer van de kantine van de VV Ruurlo op je te nemen? Je krijgt de kans om op de achtergrond aan het reilen en zeilen van onze kantine mee te werken en te verbeteren. We willen graag 3, 4 of 5 personen die met elkaar gaan zorgen voor een geoliede kantine machine. Aan de voorkant zal de kantinecommissie zich bemoeien met de barbezetting, maar samen zijn jullie een team die onze kantine nog mooier gaat maken.

Wij denken daarbij aan de volgende taken die verdeelt kunnen worden tussen de kantinebeheerders :

​* Inkoop en ontvangst van de goederen
* Voorraadbeheer met behulp van ons moderne kassa systeem
* Contacten met de leveranciers
* Accordering inkoopfacturen in overleg met penningmeester
​* Coordineren schoonmaakwerkzaamheden
* Instrueren/aansturen en begeleiden van de vrijwilligers
* Opstellen van de roosters en de planning
* Algemeen aanspreekpunt voor het beheer van de kantine
Voor een aantal taken is het ook mogelijk een ondersteunende cursus te volgen (denk dan aan een cursus horeca hygiene of aan het werken met het kassa systeem). Natuurlijk zal deze cursus door de VV Ruurlo betaald worden.
We hebben al 2 of mogelijk 3 personen, maar het zou mooi zijn om er nog 2 of 3 bij te krijgen! Je hoeft dus ook niet alle taken te kunnen, maar als je denkt dat een deel hiervan jou wel wat lijkt aarzel dan niet om te reageren! Wie vind dit een uitdaging en wil hier in investeren?
Stuur een mail naar voorzitter@vvruurlo.nl en wij nemen contact met je op. En dat mag natuurlijk ook als er zaken onduidelijk zijn en je nog vragen hebt.
Namens het Bestuur,
Henry Meutstege