Kampioenswedstrijd JO15-1 aanstaande zaterdag 11 mei!

Aanstaande zaterdag zal vanaf 14.00 uur onze JO15-1 zijn kampioenswedstrijd spelen tegen Achilles 12 uit Hengelo!
Met nog 3 wedstrijden voor de boeg en met 9 punten voor op de nummer twee DETO in de huidige promotieklasse, moet het nog heel gek lopen, dat de O15-1 zijn kampioenschap nog langer uitstelt.

Het kan zelfs dat ze ‘s middags al automatisch kampioen zijn, als de ochtendwedstrijd van Welhelminaschool JO15-1 tegen DETO JO15-1 eindigt in een gelijkspel of een verlies voor DETO.

Kom dus allen a.s. zaterdag om 14.00 uur en aanschouw deze wedstrijd tussen de nummer 1 en nummer 3 in de competitie.
De JO15-1 hoopt u ‘s middags niet teleur te stellen!