Informatie avond LED verlichting

De ledenvergadering van 15 april j.l. heeft het bestuur en de stichting toestemming gegeven voorbereidingen te treffen tot het verduurzamen van ons sportcomplex ’t Rikkelder.

De afgelopen periode hebben wij ons met name gericht op het aanbrengen van LED verlichting op onze velden. Het gaat dan om het hoofdveld, het grote trainingsveld en het kleine kunstgras trainingsveld.

Wij zijn nu zover gevorderd dat we de concrete plannen met betrekking tot de aanleg van LED verlichting kunnen presenteren. Op deze informatieavond willen we onze leden, maar ook de bewoners uit de buurt van ons complex informeren.

Dit gaan wij doen op maandag 16 december a.s. om 20:00 uur in het clublokaal op ons sportcomplex.

De plannen zullen worden toegelicht door een expert van OVI Enschede BV.

Iedereen is van harte welkom!

Gaarne begroeten wij u op 16 december a.s.

Met vriendelijke groet,

Namens het Bestuur van de VV Ruurlo en namens het Bestuur van de Stichting ‘t Rikkelder