In memoriam – Henne te Brinkhof

Vorige week vrijdag is Henne te Brinkhof plotseling overleden. Ongeloof en verbijstering overheersen na het horen van dit bericht. Henne was sinds 1979 lid van onze vereniging en heeft als voetballer alle jeugdteams doorlopen. Later heeft hij zich verdienstelijk gemaakt binnen de verschillende seniorenteams. De afgelopen jaren was hij samen met Ilse regelmatig op het sportcomplex te vinden om hun kinderen Thirsa en Rinse aan te moedigen.

Hij was altijd vriendelijk, opgewekt en “in” voor een praatje. Henne, Ilse en hun kinderen zijn al jarenlang gastgezin tijdens het Karel Stegeman Toernooi. Hij droeg de v.v. Ruurlo een warm hart toe. Henne mocht slechts 43 jaar worden; we zullen hem missen.

Ons medeleven gaat uit naar Ilse, Thirsa, Rinse en verdere familie. Wij wensen hen heel veel sterkte toe dit grote verlies te dragen

Namens het bestuur
Ben Lodeweges, voorzitter