In Memoriam Eric Eggink

Als Bestuur en namens de leden van de VV Ruurlo zullen we Eric herdenken als een stille kracht, die ons de afgelopen jaren heeft geholpen door onder andere het uitvoeren van de jaarlijkse kascontrole op de Algemene Leden Vergadering. Met zijn vakmanschap en kennis heeft hij onze penningmeester geholpen bij het controleren van de financiële administratie.

Eric was tot voor een paar jaar geleden regelmatig langs het veld te vinden, om naar de wedstrijden van Tom te kijken. Daar stond hij rustig te kijken, maar kon vlijmscherp analyseren wat er beter kon. Altijd redenerend vanuit het positieve, en in alle rust.

Wij zullen Eric missen….

Ans, Lise, Tom en Nicky, veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.

Spelersgroep 45+

Een paar woorden hoe wij Eric hebben meegemaakt en als speler van team 45 plus zullen blijven herinneren.

Een stille kracht. Een man die niet op de voorgrond trad, maar waar je wel een goed gesprek mee kon hebben. Serieuze gesprekken, maar vooral ook gesprekken met gevoel voor humor over thuis, z’n werk en natuurlijk de studie waar hij vol voor ging. Dit laatste dwong veel respect af bij zijn medespelers. Altijd belangstellend voor wat je doet of wat je bezighoudt.

Op het veld een rots in de branding en onverzettelijk. Nooit klagen, altijd ervoor gaan en iemand die nooit verzaakte tijdens een wedstrijd.  Prettig samenspelen dus. Zelden liet Eric zich verbaal gelden. Slechts een enkele keer om een vervelende tegenstander of medespeler tot rust te manen.

Tja, en dan klootschieten. Wat was Eric dan in z’n element en met wat een passie ging hij dan tekeer over de Wildenborchseweg.

De wedstijd die Eric speelde tegen de vreselijke ziekte heeft hij helaas verloren.  Slechts een verlenging werd uit het vuur gesleept.

Als voetballer maar zeker als mens gaan wij Eric missen.  Kortom, een gewoon enorm fijne kerel is heengegaan.

We wensen zijn familie, vrienden en kennissen veel sterkte bij het verwerken van dit intense verdriet en grote gemis.

Spelersgroep 45 plus v.v. Ruurlo