Horeca ervaring opdoen?
Heb je ambitie of interesse in een baan of carriere in de horeca, maar heb je nog geen of weinig ervaring? Misschien vind je het dan leuk om in een ongedwongen en gezellige omgeving ervaring op te doen in een horeca achtige omgeving? Dan is de kantine van de voetbal vereniging Ruurlo misschien een geschikte plek voor jou! Wij zoeken voor de kantine van de VV Ruurlo een of meerdere vrijwilligers die de volgende taken willen uitvoeren :

Inkoper

Deze persoon of personen zorgen ervoor dat de voorraad in de kantine op peil is en blijft. Ook is de inkoper betrokken bij het maken van afspraken met onze leveranciers (condities, prijzen, assortiment). Deze rol kan op de achtergrond uitgevoerd worden, maar de inkoper is wel in goed contact met de overige medewerkers die betrokken zijn in de kantine. Benodigde inzet : ongeveer 2 tot 4 uur per week

Kassabeheerder

Deze persoon of personen zorgen ervoor dat ons centrale kassa systeem optimaal functioneert en gevuld is met ons totale assortiment. Tevens zorgt de kassabeheerder ervoor dat wekelijks de kassa wordt opgemaakt en dat de contanten worden afgestort bij de regiobank. Ook zorgt de kassabeheerder voor voldoende wisselgeld in de geldlade van de kassa. Benodigde inzet 2 uur per week

Planner

Deze persoon of personen zorgen ervoor dat de bezetting van de kantine volgens een vast rooster wordt geregeld. De planner staat in nauw overleg met de kantinecommissie en bespreekt eventuele issues met de KC. De kantinebezetting wordt geregeld door vrijwilligers, deels ingevuld door vaste kantinemedewerkers en deels ingevuld door hulpouders. Benodigde inzet 2 uur per week.

Sociale hygiene

We zoeken in de kantine 1 of meerdere personen die zich verantwoordelijk voelen voor de hygiene in de kantine en ervoor zorgen dat alle medewerkers de hygiene richtlijnen kennen en opvolgen. Denk daarbij aan de hygiene in de koeling en in de keuken. Deze medewerker(s) krijgen een opleiding van de VV Ruurlo in sociale hygiene en staan ook als vertegenwoordigers op de vergunning van de voetbalvereniging. Deze opleiding is een generieke horeca opleiding. Benodigde inzet 2 uur per week.
Nadrukkelijk willen wij als vereniging de taken klein en behapbaar maken, dus deze taken zijn in te vullen door meerdere personen.
Als je vragen hebt aarzel ze dan niet te stellen, we willen graag met jullie in gesprek.

Kantine commissie & Bestuur