Henry Meutstege kandidaat voor de positie van voorzitter in het dagelijks bestuur

Sinds Ben Lodeweges in oktober 2015 aankondigde te stoppen als voorzitter en afgelopen oktober daadwerkelijk de voorzittershamer aan de wilgen hing, zijn we op zoek naar een opvolger voor deze functie.

We zijn dan ook zeer verheugd dat we een kandidaat hebben in de persoon van Henry Meutstege. Henry is al jaren voorzitter van de voetbaltechnische commissie en heeft wel een tijdje na moeten denken om de switch te maken.

Afgelopen week heeft Henry zich officieel kandidaat gesteld voor de vacante functie en op maandag 2 oktober a.s. tijdens de algemene ledenvergadering zal hij voorgedragen worden aan de leden.

In de functie van voorzitter voetbaltechnische zaken zal Frank Floris het stokje overnemen van Henry en het ingezette beleid voortzetten.

Henry zal per direct mee gaan lopen in het bestuur in de rol van voorzitter a.i. en de periode tot oktober volop gebruiken om zich voor te bereiden op zijn belangrijke functie.

We zijn erg blij met de kandidaatstelling en heten Henry van harte welkom binnen het bestuur van de Voetbalvereniging Ruurlo.

Het bestuur