Henk Klanderman Toernooi

Omdat de bal al te lang heeft stil gelegen en het tijd wordt dat de kas van de kantine weer gaat rinkelen, organiseert de HKT commissie op zaterdag 29 augustus een alternatief “Corona Proof” Henk Klanderman Toernooi.

De verwachte aanvangstijd is 15.30 uur, afhankelijk van het programma van de voorafgaande beker wedstrijden.

Als je zin hebt in een gezellig potje voetbal en 18 jaar of ouder bent (JO19) kun je je voor dit eendaagse toernooi op geven. Ook als je geen lid bent maar wel van gezelligheid houdt en de vereniging een warm hart toe draagt ben je van harte welkom!

Het inschrijfgeld is slechts € 10!

Daarvoor krijg je een hoop gezelligheid en een warm buffet dat dit jaar verzorgd wordt door de Tapperij! In voorgaande jaren konden we gemiddeld zo’n 130 man verwelkomen op de slotdag van het HKT. Het zou toch geweldig zijn om dat aantal minimaal te evenaren, juist omdat het nu weer kan en mag en in de buitenlucht plaats vindt. Uiteraard hanteren we de richtlijnen van de RIVM; voel je je niet lekker dan blijf je thuis en voor en na de wedstrijden houden we 1,5 meter afstand.

Als voorproefje kun je je donderdag 16 juli aanstaande al inschrijven van 19 tot 22 uur in de kantine. Hans van de Tapperij trakteert deze avond weer als vanouds op een broodje hamburger, dus het belooft een ouderwets gezellige avond te worden! De weergoden lijken ons goed gezind, zodat we heerlijk buiten kunnen zitten!

Let op; je inschrijving wordt alleen bevestigd na betaling van € 10. Zorg dus dat je aanwezig bent en betaalt!

Mocht je die avond onverhoopt verhinderd zijn stuur ons dan een berichtje zodat we je een betaalverzoek kunnen sturen.

We rekenen op jullie! Tot donderdag.