Henk Klanderman Toernooi 2020

Beste voetbalvrienden, noteer alvast in je agenda; donderdag 11 juni, 18 juni, 25 juni, 2 juli, 9 juli en zaterdag 11 juli. Dan wordt de 7e editie van het Henk Klanderman Toernooi georganiseerd.

In het kader van de EK wedstrijd Nederland-Oostenrijk, die op 18 juni om 21 uur gespeeld wordt, zal er een spectaculaire oranje avond gehouden worden met diverse tv schermen! Onze wedstrijden starten die avond allemaal om 19 uur, zodat iedereen op tijd aan de derde helft kan beginnen, en geen minuut van het Nederlands Elftal hoeft te missen!

Deelname aan het toernooi is slechts €10 per persoon, inclusief elke avond heerlijke hapjes en een BBQ op de slotdag! Ouderwetse gezelligheid gegarandeerd!