Henk Klanderman Mixtoernooi 2016

Beste voetbalvriend(in),

Evenals vorig jaar organiseert de voetbalvereniging Ruurlo het Henk Klanderman Toernooi. Dit jaar is de 3e editie. Het Henk Klanderman Toernooi is een mix toernooi van 7 tegen 7 voor alle leden + (oud) dorpsgenoten vanaf de A-jeugd en wordt na de reguliere competitie gehouden op een aantal donderdagavonden met als afsluiting een familiedag met barbecue. Hieronder volgt een korte uiteenzetting van hoe we dit in 2016 gaan organiseren.

1.       Voor wie wordt het Henk Klanderman Toernooi georganiseerd?

• Senioren
  • A-junioren
  • Dames
  • Iedereen die een bepaalde binding heeft (gehad) met Ruurlo of de vv Ruurlo

2.       Wat zijn de speeldata?

Dit is afhankelijk van het aantal deelnemers. De eerste speeldag is afhankelijk van eventuele nacompetitie van het 1e elftal. Onder voorbehoud wordt gespeeld op de volgende data:

2 of 7 juni, 9 juni, 16 juni, 23 juni, 30 juni en 3 juli.

Inschrijfformulieren zullen binnenkort via de leiders uit gereikt worden!