HELP VV RUURLO DE WINTER DOOR | Online Kerstactie

HELP VV RUURLO DE WINTER DOOR! ONLINE KERSTACTIE VOETBALVERENIGING RUURLO (ALTIJD PRIJS!)

Gewoonlijk komen (jeugd)leden van de voetbalvereniging Ruurlo op de zaterdag vóór Kerst bij u huis – aan – huis voor de traditionele jaarlijkse Kerstactie ten bate van de jeugdafdeling.

Helaas kan de Kerstactie in deze vorm dit jaar om begrijpelijke redenen geen doorgang vinden. Daarom hebben we gekozen voor een online Kerstactie.

Vanaf half november kunt u diverse producten bestellen via onze website. Wij hopen op deze wijze toch nog op een mooie bijdrage voor onze jeugdleden!

Houd de website van de VV Ruurlo ( www.vvruurlo.nl ) en onze Facebookpagina in de gaten.