Hampshire Hotel Avenarius heeft oog voor jeugdscheidsrechters

Hampshire Hotel Avenarius heeft tenues beschikbaar gesteld voor de jeugdscheidsrechters van VV Ruurlo.

Deze tenues zijn op 26 maart j.l. door Henrike Lobbes van Hampshire Hotel Avenarius uitgereikt.

Met deze sponsoring onderschrijft de directie van Avenarius het grote belang van het verrichten van vrijwilligerswerk, ook en in het bijzonder door jeugdleden van de VV Ruurlo.

Tijdens de uitreiking kregen de jeugdleden door middel van een quiz een aantal spelsituaties voorgelegd. Het was een bijzonder geslaagde avond.

Na afloop hebben zich een aantal potentiele scheidsrechters gemeld.

Maar iedereen is nog steeds welkom om deze leuke en o zo belangrijke hobby uit te oefenen zodat alle wedstrijden kunnen worden gespeeld. Probeer het eens !!!

VV Ruurlo is bijzonder ingenomen met deze sponsordeal en we zullen de naam Hampshire Hotel Avenarius op een waardige wijze uitdragen.

Voor meer informatie over Avenarius: www.avenarius.nl