Gulle gever is bekend!

Het afgelopen jaar is er binnen de VV Ruurlo veel gespeculeerd over de “gulle gever” die maar liefst 35.000 euro heeft bijgedragen aan de verbouwing van onze kantine. Vele bekende en minder bekende Ruurlo-ers zijn daarbij de revue gepasseerd.

Tot op 30 juni jl. waar de stichting “Appeltjes van Oranje” zijn einde aankondigde. Deze stichting die ontstaan is vanuit de verkoop van de Orangerie (zie ook het artikel in het Achterhoeks Nieuws van 2 juli jl. voor de exacte beschrijving van het ontstaan). Deze stichting heeft de afgelopen jaren geld geschonken aan diverse doelen binnen de gemeenschap van Ruurlo (en zijn directe omgeving). Uit deze stichting heeft de VV Ruurlo dus ook zijn, meer dan genereuze, schenking ontvangen voor de verbouw van onze kantine. Voor de stichting was het belangrijk de schenkingen in anonimiteit te kunnen doen, zodat zij in alle rust konden bepalen waar in geïnvesteerd kon of moest worden.

Als bestuur van de VV Ruurlo zijn we de stichting “Appeltjes van Oranje” dan ook zeer erkentelijk. Als bestuur zijn we bij de receptie van het opheffen van de stichting aanwezig geweest en hebben  de stichting daar nog eens hartelijk bedankt.

Mooi dat op deze manier is geholpen om van Ruurlo en nog mooier dorp te maken dan het al was!

Bestuur VV Ruurlo