Grootste Reurlse Bingo Ooit!

RUURLO – In de tijd van de Corona crisis zitten verenigingen en ondernemers met de handen in het haar. Talloze geplande verenigings- en (horeca) activiteiten konden in de afgelopen maanden helaas geen doorgang vinden. Toch ontplooiden sommige verenigingen kleinschalige online activiteiten en bedachten (horeca) ondernemingen alternatieven zoals maaltijd- en bezorgservice aan huis. Toeval of niet. Zowel voetbalvereniging Ruurlo als café-restaurant De Tapperij in Ruurlo hadden in de afgelopen weken het idee om een online bingo te organiseren. En zie beide partijen bundelden de krachten. En zo organiseert De Tapperij op zaterdagavond 20 maart in samenwerking met VV Ruurlo een online bingo en een loterij. “Het was even uitvogelen hoe we dit het beste konden organiseren. We gaan de grootste ‘Reurlse Bingo’ ooit middels een livestream op zaterdagavond 20 maart vanaf 20.00 uur uitzenden”, zo verklaart Hans Ribbers van De Tapperij. In eerste instantie was de bingo en loterij op 13 februari gepland. Maar in samenspraak met de gemeente Berkelland hebben beide partijen besloten deze te verplaatsen naar 20 maart.

Het prijzenpakket voor de bingo en loterij is zeer uitgebreid. Meer dan zestig Ruurlose bedrijven en ondernemers zijn spontaan bereid gevonden prijzen beschikbaar te stellen. Talloze waardebonnen en diverse prachtige hoofdprijzen zoals een Dubbelfrisfiets behoren tot de prijzenpot. “In een mum van tijd had ik die bij elkaar verzameld. De medewerking was hartverwarmend”, zo verklaart Hans Ribbers. De Ruurlose muziekband De Sleppers omlijst de avond vanuit de grote zaal van De Tapperij met een paar fijne hits en veel tromgeroffel. Voorzitter Henry Meutstege van VV Ruurlo zal de avond openen.

Wil men aan de ‘Reurlse Bingo’ deelnemen dan kan men een Bingoborrelbox voor twee personen inclusief zes bingo kaarten voor 25 euro kopen bij De Tapperij. De[DJ1]  loten kosten één euro per stuk. De opbrengst van de loterij komt ten goede aan de jeugdafdeling van VV Ruurlo, Men kan zowel aan de bingo als de loterij deelnemen of aan één van beide. De Bingoborrelbox en/of loten zijn te bestellen bij De Tapperij via tel. 0573 452148.