Gezocht: filmsterren!

Wil jij de voetbal vereniging Ruurlo vertegenwoordigen als filmster? Vanuit de organisatie Achterhoek in beweging wordt er een promotiefilm gemaakt, en daarvoor mogen we 2 leden afvaardigen als Filmster!
Per gemeente binnen de Achterhoek is de organisatie op zoek naar +/- 15 filmsterren die hun club in de video vertegenwoordigen. En ze zijn dus ook op zoek naar 2 leden van de VV Ruurlo. Je vertegenwoordigt VV Ruurlo in onze clubkleuren.

Opnames op zaterdag 8 augustus
De opnames zijn op zaterdag 8 augustus. Per gemeente is er 1,5 uur gereserveerd. Drie kwartier voor de filmopnames en nog drie kwartier voor fotografie. De opnames voor de gemeente Berkelland, en dus ook van de VV Ruurlo beginnen om 12.30 uur op zaterdag 8 augustus. De opnames worden gemaakt in het plaatsje Netterden. Gedetailleerde informatie volgt wanneer je je hebt opgegeven.

De opdrachtgever Achterhoek in Beweging

Achter de schermen is Achterhoek in Beweging nu druk bezig met de voorbereidingen voor een nieuwe video. Dit keer over het verenigingsleven in de Achterhoek: de grootste vereniging van Nederland! Voor deze video is ee organisatie op zoek naar filmsterren uit Berkellandse verenigingen, en mogen wij als VV Ruurlo dus ook iemand afvaardigen. Schittert jij namens de VVRuurlo straks ook in deze video?

Filmproducties
De films dienen na de zomervakantie bij de start van het verenigingsseizoen helemaal klaar te zijn. Daarom moeten de opnames op zo’n korte termijn plaatsvinden. Hopelijk is er iemand beschikbaar op zaterdag aanstaande. Natuurlijk zullen we de film ook gebruiken ter promotie van onze eigen club!

Wil jij meedoen? Geef je dan op bij Ria Steging (06-14354533) of via de mail via secretaris@vvruurlo.nl.