Genomineerd als Vereniging van het jaar 2017

Wij zijn genomineerd in de categorie Vereniging van het Jaar 2017. TOT EN MET 8 juni kan iedereen stemmen!!!

Een onafhankelijke jury heeft in elke categorie 5 namen geselecteerd op basis van de door hen opgestelde criteria en de inzendingen van het publiek.

Op de website www.achterhoeksevoetbalnacht.nl kunt u zien wie de andere genomineerden zijn en vindt u informatie over de invulling van de 2e Achterhoekse Voetbalnacht op donderdag 8 juni op Stadion de Vijverberg in Doetinchem. Het is een avondvullend programma voor voetballiefhebbers uit de Achterhoek. Naast de aanwezigheid van Siri Worm en Eric Braamhaar is één van de hoogtepunten van deze avond de uitreiking van de awards in 5 categorieën: Vereniging, Voorzitter, Vrijwilliger, Talent en Scheidsrechter van het jaar.

Er kan tot en met 8 juni gestemd worden via www.achterhoeksevoetbalnacht.nl. De winnaars worden bepaald door 50% publieksstem en 50% jury-stem. Op de avond zelf vindt de ontknoping plaats, waarvoor ook onze leden worden uitgenodigd. De ontvangst aldaar is om 19.30 uur.

Niet alleen het voetbal maar ook de Achterhoek is wat ons bindt. Iedereen uit de Achterhoek is welkom om bij deze gratis toegankelijke avond aanwezig te zijn.