Fotosessies Voetbalplaatjesalbum VV Ruurlo van start
Komend najaar verschijnt het Voetbalplaatjesalbum van de VV Ruurlo in samenwerking met  de plaatselijke COOP supermarkt.
Het verzamelen van plaatjes van landelijke sporters is al een hype, maar het verzamelen van plaatjes van vriendjes en vriendinnetjes van je eigen voetbalclub is nog veel leuker.
Op dit moment zijn de voorbereidingen voor dit album in volle gang.
Afgelopen weekend zijn de fotosessies gestart waarbij van alle jeugdteams, Ruurlo 1 en Vrouwen 1 portretfoto’s worden gemaakt. Ook van de andere seniorenteams en diverse vrijwilligersgroepen worden foto’s gemaakt ten behoeve van het Voetbalplaatjesalbum.
Een compliment aan alle leiders van de teams voor de medewerking; alle teams stonden keurig op tijd in tenue gereed zodat de fotosessies vlekkeloos verliepen!
De voetbalplaatjesactie gaat van start op 7 oktober a.s. en duurt 8 weken.
Bij elke 10 euro aan boodschappen bij de COOP krijgt men 1 zakje met 6 plakplaatjes met een afbeelding van één van de spelers / speelsters.
Op de foto Kees Avé, één van de fotografen van de VV Ruurlo druk doende de jongste spelertjes van de VV Ruurlo goed neer te zetten.