El clasico 2019 VV Ruurlo

Dit seizoen spelen de teams 45+ weer bij elkaar in één competitie. Op zaterdag 14 december 2019 om 17.00 uur spelen de beide giganten de klassieker op het sportpark ’t Rikkelder. De teams zijn al volop in voorbereiding en de spanning is te snijden. De entree is gratis en er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Speciaal voor deze gelegenheid heeft een Spaanse bekendheid besloten om zijn terugkeer naar Spanje uit te stellen en een bezoek brengen aan de gezamenlijke evaluatie van de beide teams in de kantine. De wedstrijd wordt gespeeld  onder leiding van niemand minder dan André Meulenveld. Net zoals voorgaande jaren beloofd het weer een spektakel te worden, dus komt dat zien.