De enquete… Halverwege

We zijn een week onderweg met de enquete. Wij hebben vanmorgen als bestuur de eerste resultaten gezien en zijn erg blij met de respons tot nu toe. Tot vanavond (zaterdag 16-2) hebben 135 leden de moeite genomen de enquete in te vullen (dat is ongeveer 21% van de uitgestuurde enquete’s).

Vanavond komt er een herinnering, voor diegene die de enquete nog niet hebben ingevuld. Wij zouden het enorm waarderen wanneer jullie de (ruim) 10 minuten nemen om de enquete goed in te vullen. We zijn tot nu toe erg tevreden met jullie waarderingen en goede opmerkingen. Daar kunnen wij zeker mee verder!

Hieronder een verdeling van de 135 personen die de enquete al hebben ingevuld :