Contractverlenging voor onze trainers

Afgelopen weken heeft de technische commissie gespreken gevoerd met onze contracttrainers:

– Frits van de Worp (JO19-1)
– Michel van Rijn (JO17-1)
– Flin Schutten (JO15-1)
– Maik van den Toorn (JO13-1, nog niet definitief)
– Casper Witteveen (JO11-1)
– Jan Witteveen (keeperstrainer)

De gesprekken verliepen allemaal in een prettige en positieve sfeer. De rode draad in de gespreken is dat bij elke trainer het plezier in het voetbalspelletje bovenaan staat. Dit sluit goed aan bij onze doelstelling zoals beschreven in ons jeugdbeleidsplan welke terug te vinden is op onze website. (https://www.vvruurlo.nl/overruurlo/uploads/Jeugdbeleidsplan2017-2022).

De contractverlenging is voor één seizoen (2019-2020), de technische commissie is blij dat onze contracttrainers ook het nieuwe seizoen weer aan onze club verbonden zijn. Dit om de continuïteit binnen onze jeugdopleiding te kunnen waarborgen. De trainers zelf spreken uit dat ze blij zijn om hun steentje te kunnen en mogen bijdragen aan de ontwikkeling van onze jeugdspelers. Veel suc6 én plezier toegewenst voor het seizoen 2019-2020 maar natuurlijk ook voor de 2e seizoenshelft die enkele weken geleden alweer van start is gegaan.
Namens de technische commissie
Frank Floris