Businessclub VV Ruurlo een feit

RUURLO – woensdag 5 september vond bij Hampshire Hotel Avenarius in Ruurlo de oprichtingsvergadering plaats van de Businessclub VV Ruurlo. Hiermee is de businessclub, die inmiddels al meer dan 20 leden telt, een feit.

Onder leiding van de dagvoorzitter en bestuurslid Bert Ruesink, is aan de aanwezige businessclub-leden de goedkeuring gevraagd voor de installatie van het bestuur. Daarnaast zijn de doelstellingen van en het idee achter de Businessclub gepresenteerd. Na het officiële ‘ja’ en de toost, werd door de vier hoofdsponsors Hans Lenselink van Textieldruk Ruurlo, Rob Meijer van Rome Consultancy, Wiljo Peters van Progé en Bert Ruesink van Automobielbedrijf Ruesink het bord van de businessclub onthuld en voorzien van de eerste logo’s. Deze zal binnenkort een plek krijgen in de kantine van de voetbalvereniging. De logo’s van alle businessclub-leden zullen binnenkort op het bord prijken.

Het initiatief voor de businessclub is afgelopen voorjaar ontstaan tijdens de verkennende gesprekken met de vier hoofdsponsors. Doelstellingen zijn het ontwikkelen van zakelijke en persoonlijke relaties in ongedwongen sfeer, financiële ondersteuning aan de voetbalvereniging Ruurlo en ondersteuning van een (nog nader te bepalen) maatschappelijk goed doel. Elk seizoen organiseert de Business Club minimaal een drietal gezamenlijke netwerk-activiteiten, zowel rond het voetbal en de VV Ruurlo als daarbuiten. Voor dit seizoen staan o.a. een bezoek aan het NK-schaatsen in Heerenveen met een kijkje achter de schermen en een interessant bedrijfsbezoek op de agenda.

Nieuwe leden zijn van harte welkom en iedereen kan lid worden van de Businessclub VV Ruurlo. Voor meer informatie kan contact opgenomen worden met Michiel Schouten, tel. 06 22791866, email: businessclub@vvruurlo.nl. Meer informatie is ook te vinden op de website van VV Ruurlo.