Business Club Bedrijfsbezoek & Winter BBQ bij Slagerij Kuenen

Afgelopen zondag (22 januari) werden de VV Ruurlo Business Club leden door Keurslagerij Kuenen verwelkomt voor het jaarlijkse bedrijfsbezoek. Een smakelijke editie deze keer die in het teken stond van de Winter BBQ.

Keurslagerij Kuenen

Onder winterse temperaturen ontvangt Business Club Lid de Tapperij rond de middag de leden en hun partners met koffie en koek. Mooi om te zien dat bijna alle leden aanwezig zijn op deze dag die in het teken staat van het slagersvak, de branche en het bedrijf Keurslagerij Kuenen.

Eigenaar Wiljo Kuenen vertelt uitgebreid hoe slagerij Eggink aan de Borculoseweg na de overname door Wiljo en Rolande verhuizen naar de Dorpsstraat en over hoe ze hun winkel uitbouwen tot wat het nu is. Mooi en interessant om te horen ook dat het bedrijf zelfs producten en recepten leveren aan o.a. de Albert Heijn. Ook een mooie toekomst lijkt te zijn verzegeld met zoon Jeroen als aanstaande opvolger.

Winter BBQ

Wiljo en Jeroen verzorgen met passie de BBQ die buiten uitgestald staat en vertellen uitgebreid over de bereiding van het vlees, maar ook over de vegetarische mogelijkheden. Het vakmanschap van het bedrijf komt hier duidelijk naar voren en de Business Club leden lijken zich uiterst te amuseren.

Iedereen geniet van al het lekkers en in de verwarmde serre bij de Tapperij blijft het nog heel lang gezellig. Zelfs na een beladen en kritisch bekeken klassieker (Feyenoord-Ajax).

Volgende event

Het plaatje was rond: bedrijfsbezoek, business club, voetbal en gezelligheid. In meerdere opzichten een Super Sunday.

We zien alle Business Club leden graag terug op het volgende event (planning volgt). Nog geen lid maar wil je meer weten over de komende activiteiten, onze leden of de mogelijkheden van de Business Club? Bekijk onze Business Club pagina of neem contact op met een van onze leden.