Bedrijfsbezoek Businessclub bij Citroën Ruesink en Transferpersshop.nl

Woensdag 17 april vond de eerst editie plaats van het bedrijfsbezoek van de Businessclub VV Ruurlo. De deuren van twee hoofdsponsors, Citroën Ruesink en de Transferpersshop.nl/Textieldruk Ruurlo, werden deze dag opengezet voor de leden om een kijkje te komen nemen.

De ontvangst werd verzorgd door autobedrijf Ruesink. Naast Bert Ruesink zelf, was Leo Driessen (sportverslaggever van RTL en Fox Sport Eredivisie) ingevlogen om wat over hemzelf, maar ook over Ruesink te vertellen. Want zo bleek, Leo is zelf al jaren trouwe klant bij Ruesink in Ruurlo en komt ieder jaar een aantal keer met plezier vanuit Amsterdam richting de Achterhoek rijden voor een bezoek. Tijdens een gesprek tussen de twee heren, kregen de leden te horen over het ontstaan van het autobedrijf, de ontwikkelingen en de toekomstplannen. Uiteraard kwam Leo zelf ook nog met wat mooie anekdotes over o.a. de wielersport, waar hij ook jaren actief is geweest. Het bezoek werd afgesloten met een rondleiding, waarna per voet en fiets iedereen vertrok richting het tweede bedrijf, Transferpersshop.nl/Textieldruk Ruurlo.

Leo Driessen en Bert Ruesink

Eigenaar Hans Lenselink vertelde in het kort iets over zijn bedrijf; een echt familiebedrijf, waarbinnen alle vier gezinsleden actief zijn. Sinds april is Lars, na zijn baan bij Nedap, overgestapt naar het bedrijf van zijn vader en nu volledig werkzaam bij Transferpersshop.nl . Hij nam de leden mee in de wereld van e-commerce en online-marketing met zijn presentatie en tips & tricks. Gastspreker Mitchell Brown, expert op het gebied van LinkedIn en branding, rondde de middag af met een verkorte masterclass.

Bij de Naober had Rob Dolphijn gezorgd voor de afsluitende hapjes en drankjes, waar iedereen nog even kon napraten over de bedrijfsbezoeken en er uiteraard ruimte was om te netwerken. Al met al een zeer geslaagd en informatief eerste bedrijfsbezoek.