Avanti JO17-1 – VV Ruurlo JO17-1

De laatste wedstrijd van het seizoen in Enschede. We hebben ons al veilig gespeeld, er is weinig te verliezen maar we gaan zeker voor de 3 punten. We begonnen matig, maar na de 25e minuut scoorde Stan de 0-1 en begonnen we steeds beter te voetballen. Ze kwamen niet langs Jop onze keeper ook al hadden ze een paar kansen. In de 33e minuut scoorde Daan Fentsahm met een mooie actie de 0-2. Daarna ging het snel, in de 35e minuut scoorde Stan met een mooi afstandsschot over de keeper heen, 0-3. We zaten lekker in het spel en kort daarna, in de 37e minuut kregen we een strafschop die genomen werd door Jop, onze keeper, en natuurlijk was dat de 0-4. We gingen met een goed gevoel de rust in.

We begonnen sterk aan de 2e helft. Daan Fentsahm werd gewisseld voor Daan ter Maat. Al snel scoorde Stan in de 48e minuut, zijn Hattrick, de 0-5 was een feit. Tien minuten later was het 0-6 door Wiebe. Hierna kregen we nog enkele kansen, maar deze werden niet benut. In de 70e minuut scoorde Daan Schippers de 0-7 en de 3 punten namen we mee naar huis! Dit was een mooie afsluiter van een mooi seizoen. Op naar Duitsland.