GA JE MEE ALS VRIEND VAN GEEL ZWART NAAR BMG-WERDER BREMEN?

Zaterdag 3 maart 2018 gaan de Vrienden Van Geel Zwart naar de Bundesligawedstrijd:

Borussia Mönchengladbach – Werder Bremen

Voor slechts € 45,- per persoon kan iedere “Vriend” mee.*

Inbegrepen zijn de busreis, het ticket voor de wedstrijd en de versnaperingen in de bus.

Eten en drinken ter plekke zijn voor eigen rekening. De aanbieding is persoonlijk en geldt voor alle Vrienden Van Geel Zwart, voor niet vrienden is er de mogelijkheid om mee te gaan door “Vriend” te worden.

Het programma:

± 12:00 uur vertrek vanuit Ruurlo vanaf de parkeerplaats VV Ruurlo
– 14:00 uur aankomst stadion (ruim de tijd om sfeer te proeven, eten en drinken)
– 15:30 uur begin wedstrijd
– 17:30 uur einde wedstrijd
– 18:30 uur terug naar Ruurlo (een uurtje om nog wat te drinken en eten)

± 20:30 uur terug in Ruurlo

Het maximaal aantal deelnemers is 60 personen, meer passen er niet in één bus.

Voor de opgave hanteren we het simpele principe “wie het eerst komt, wie het eerst maalt”.

Aanmelden voor deze unieke voetbaltrip kan via een mailtje aan: vvgz@vvruurlo.nl

“Vriend” worden van VVGZ kan door u aan te melden via onderstaande link en dit aanmeldformulier te sturen naar vvgz@vvruurlo.nl

In verband met de organisatie is het zeer wenselijk om de opgaves voor 15 december as. binnen te hebben. Geef u snel op, vol = vol.

*De kosten zullen begin februari via een eenmalige automatische incasso worden geïnd.