Aftrap Business Club seizoen 2023-2024

Op woensdag 20 september vond in Hampshire Hotel – Avenarius de aftrap plaats van een nieuw seizoen van de VV Ruurlo Business Club. In de Tapasbar van het Hampshire Hotel – Avenarius in Ruurlo waren alle leden uitgenodigd voor de Jaarvergadering.

Naast de presentatie van de Business Club agendapunten en financiën was ondernemer en spreker Frank Krake te gast. Dit allemaal uiteraard onder het genot van een van een heerlijk driegangendiner.

Ramp ondernemer – Overwinnen als alles tegenzit

Dat één man de dupe kan zijn van zo veel pech tijdens het ondernemen lijkt bijna onwaarschijnlijk. Maar toch overkwam het onze gastspreker Frank Krake. Frank nam ons tijdens de avond mee in zijn “rollercoaster ride” als ondernemer. Van Enschedese vuurwerkramp, naar 9/11 het SARS-en Coronavirus Een inspirerend, komisch en onwerkelijke verhaal over veerkracht en doorzettingsvermogen waarmee hij iedereen zichtbaar wist te raken.

Nieuwe leden

Nadat we vorig seizoen Jan Witteveen (Obbink) al aankondigden als nieuw lid voor 2023-2024, hebben we tijdens de vergadering wederom een mooie club nieuwe leden gepresenteerd. Nogmaals van harte welkom Jelle de Haan (Brok Interieurbouw), Wesley Heilig (Wewi) en Martine Siemens (Martine Siemens Fotografie).

Wat is de Business Club ?

De start van het nieuwe seizoen is ook een mooi moment om nogmaals goed uit te lichten wat de Business Club onderneemt. Met momenteel 30 leden organiseert de Business Club elk seizoen vier netwerkactiviteiten.

Van borrels met interessante sprekers tot bedrijfsbezoeken en (sport)uitjes. Niets is zo stimulerend als een ontmoeting met collega-ondernemers die voor dezelfde vragen en beslissingen staan.Met de contributie voor de Business Club proberen we een waardevolle bijdrage aan de club en maatschappij te leveren. Momenteel wordt het contributiegeld als volgt “verdeeld”:

• 60% gaat naar de activiteiten die de Business Club voor de leden organiseert.
  • 30% gaat naar VV Ruurlo; besteding in overleg met het hoofdbestuur VV Ruurlo.
  • 10% gaat naar een jaarlijks te bepalen goed doel met als voorkeur een maatschappelijk project in Ruurlo gericht op jongeren en/of sport en bewegen.

Meer informatie?

Wil jij meer weten over de komende activiteiten, onze leden of de mogelijkheden van de Business Club? Bekijk onze Business Club pagina of neem contact op met een van onze leden.