Afsluitende wedstrijd mini’s tegen de ouders

Zaterdag 12 juni sluiten onze mini’s van de Obbink Voetbal School het seizoen af met een wedstrijd tegen de ouders.

Menig ouder is zich aan het prepareren voor deze uitdaging. Zal het wederom een winstpartij worden voor de jeugd? Komt dat zien, aanvang 08:45.

De trainers Arjan te Veldhuis, Marcel Kok en Marco Bergervoet gaan genieten van een welverdiende zomervakantie.

Ook een keer bekijken of voetbal wat voor jouw zoon of dochter is?

Onder begeleiding van trainers kunnen jongens en meisjes in de leeftijd van 4 tot en met 7 jaar spelenderwijs kennis maken met de voetbalsport. Het spelplezier samen met andere leeftijdsgenoten staat voorop.

Trainingstijd: zaterdagochtend van 08:45 tot 09:45.
Locatie: kleine kunstgrasveld VV Ruurlo
Eerstvolgende training: zaterdag 27 augustus 2016

De eerste trainingen zijn gratis, vooraf aanmelden is niet nodig. Voor verdere informatie kunt U mailen naar f-coordinator@vvruurlo.nl