Afscheidswedstrijd

Afgelopen seizoen hebben de belangrijke en ervaren krachten Koen Hoijtink, Niek Sprukkelhorst en Maikel Janssen afscheid genomen van hun periode in Ruurlo 1. Alle drie hebben vele seizoenen in het eerste gespeeld en zijn belangrijk geweest voor het voetbal van de VV Ruurlo.

Door de Corona perikelen kreeg het seizoen van Ruurlo 1 een vreemd einde. Na de winst tegen HC03 zat het seizoen er in eens op…. Normaal gesproken wordt er aan het eind van een seizoen stil gestaan bij stoppende spelers, maar helaas hebben we daar dit jaar geen gelegenheid toe gekregen. Als bestuur van Ruurlo, in samenspraak met de leiding van Ruurlo 1 willen we toch niet op deze manier afscheid nemen van deze 3 coryfeeën. Daarom is er in overleg met onze buurt vereniging DEO afgesproken een extra oefenwedstrijd in te lassen, waarbij we in deze wedstrijd officieel afscheid nemen van Koen, Niek en Maikel.

Deze wedstrijd zal gespeeld worden op sportpark ‘t Rikkelder op donderdag 27 augustus aanstaande, om 20.00 uur. We willen alle belangstellenden hierbij uitnodigen om deze wedstrijd te komen bekijken.

Ook vanuit DEO zal afscheid genomen worden van onder andere haar trainer Christiaan Diepenbroek. Christiaan heeft zijn roots natuurlijk ook in Ruurlo liggen en we vinden het dan ook leuk en gepast om in deze wedstrijd ook van Christiaan afscheid te nemen.