Aankondiging contributie-inning juli t/m september 2023

Beste leden,

Binnenkort gaan we de contributie innen over de 1e kwartaaltermijn van het seizoen 2023-2024.

Dit betreft de maanden juli, augustus en september 2023.

De contributie zal zoals gebruikelijk worden geïnd door middel van een automatische incasso.

Dit zal rond 27 augustus zijn.

De -voorlopige- contributiebedragen zijn gelijk aan de contributiebedragen over het afgelopen seizoen. De definitieve bedragen zullen worden vastgesteld in de ledenvergadering in het najaar.

Voor zover nodig zullen de contributiebedragen van de 1e kwartaaltermijn worden verrekend met de 2e kwartaaltermijn.

De andere drie incasso’s staan gepland eind november, eind februari (2024) en eind mei, telkens omstreeks de 27e van de betreffende maand.

Het bestuur