8 OKTOBER: SPONSORLOOP EN OPENING NIEUWE KANTINE

Beste leden, ouders van jeugdleden, donateurs, vrijwilligers, sponsoren en Vrienden Van Geel Zwart,

Op 17 mei 2016 werd de slopershamer van stal gehaald.

Nu, na een zomer van hard werken, kunnen wij u met trots de opening aankondigen van onze geheel gerenoveerde kantine.

Dit staat te gebeuren op zaterdag 8 oktober a.s. met ’s-middags een sponsorloop voor onze pupillen en ‘s-avonds een “open huis” waarbij u de kantine kunt bezichtigen onder het genot van een hapje en een drankje.

De middag is gericht op onze jeugd.

De sponsorloop begint om 16.30 uur en duurt tot 18.00 uur.

De pupillen krijgen binnenkort een brief mee waarin nader uitleg wordt gegeven over de sponsorloop.

De opbrengst zal worden besteed aan de inrichting van de speelhoek (chilhoek voor de jeugd met playstation etc.) en een speelterreintje met enkele speeltoestellen.

De middag zal feestelijk worden ingevuld met verschillende activiteiten, een springkussen voor de allerkleinsten en als klap op de vuurpijl verzorgt een tweetal voetbal-entertainers van “Pelota” een fantastische voetbalshow van 17.00 tot 18.00 uur.

De avond is van 19.30 tot 22.30 uur.

Van 19.30 – 20.30 uur zal het tweetal van “Pelota” opnieuw een voetbalshow geven.

Vanaf 19.30 uur is er gelegenheid de vernieuwde ingang, hal, terras, kantine, bestuurskamer en ontvangstruimte onder het genot van een hapje en een drankje te bezichtigen.

Rond 20.30 uur staat er een “officieel moment” gepland.

Wij begroeten u graag op zaterdag 8 oktober a.s.

Bestuur v.v. Ruurlo,

B.A. Lodeweges,                                                                              J.H. Tragter,

(voorzitter)                                                                                      (secetaris)