3 maart 2018: Borussia Mönchengladbach – Werder Bremen

Borussia Mönchengladbach – Werder Bremen

GA JIJ SAMEN MET “Vrienden Van Geel Zwart” OP ZATERDAG 3 MAART 2018 MEE NAAR MÖNCHENGLADBACH?

Er zijn nog slechts enkele plaatsen beschikbaar.

Voor slechts € 45,- per persoon kan iedere “Vriend” mee.*

Inbegrepen zijn de busreis(12:00 uur vertrek en +/- 20:30 uur terug in Ruurlo), het ticket voor de wedstrijd en de versnaperingen in de bus. Eten en drinken ter plekke zijn voor eigen rekening. De aanbieding is persoonlijk en geldt voor alle Vrienden Van Geel Zwart, voor niet vrienden is er de mogelijkheid om mee te gaan door “Vriend” te worden.

Het maximaal aantal deelnemers is 60 personen, meer passen er niet in één bus.

Voor de opgave hanteren we het simpele principe “wie het eerst komt”.

Aanmelden voor deze unieke voetbaltrip of “Vriend” worden kan via een mailtje aan

VVGZ@VVRUURLO.NL

In verband met de organisatie is het zeer wenselijk om de opgaves voor 15 december as. binnen te hebben. Geef u snel op, vol = vol.

*De kosten zullen begin februari via een eenmalig automatisch incasso worden geïnd.