GASTHEER- OF GASTVROUW GEZOCHT

We zijn op zoek naar enkele mensen die op de zaterdagochtend van 08.00 tot 12.30 uur een handje willen helpen de wedstrijden van onze pupillen in goede banen te leiden.

Op de zaterdagochtend worden er pakweg zo’n 10 tot 12 wedstrijden gespeeld en daarnaast trainen elke zaterdag onze allerkleinste pupillen.

Het is een komen en gaan van teams, trainers, leiders, bezoekers, scheidsrechters enz.

Wat is de bedoeling:

-Het ontvangen en doorverwijzen van bezoekende teams en scheidsrechters naar kleedkamers en /of ontvangstruimte.

-Toezicht houden op het sportpark en in het kleedgebouw met het oog op veiligheid, fatsoensregels en netheid.

-Het handhaven van onze sportregels.

-Aanspreken van publiek, spelers, begeleiding enz. indien zij niet handelen volgens de vastgestelde sportregels.

Op dit moment hebben we vijf dagcoördinatoren.

Dat betekent 1x per vijf weken op de zaterdagochtend een dienst.

We willen er graag minimaal 2 á 3 personen bij (dat betekent 1x in de 7 á 8 weken).

Opgeven kan via:  voorzitter@vvruurlo.nl